foto de grup

foto de grup
Som la classe de 1º E

dimarts, 8 de maig del 2012

EL DIA DE LA MARE !!!

El dia 6 de maig es el dia de la mare , jo el vaig selebrar en la meua mare , els meus germans i en els meus iaios meu viag passar benissim perqué la meva mare va poder vindrer a borermos , vam anar a tots els puestos !!!
va ser el meu millor dia , la meua mare ja sen a anat pero lo millor esque e estat en ella i se qu esta be.Jo pel mati li vaaig fer el desdejuni i la vaig ajudar tot lo qu vaig poder jo crec que seu  va passar benissim perqué estava mol feliç , el meu germa Toni no va fer res es un gandul va estar tot el dia en el sofa , per la vesprada mon vam anar a pegar voltes per  pego i avorer el castell qu feien pero no es vegia molt be perqué era dedia pero per la nit tambe en van fer uno , jo ja tinc ganes de borela i abrsarla pero bueno se qu esta molt be .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada